Reklamacije

Poštovani,
implementacijom standarda ISO9001 u naše preduzeće korigovani su tok i način slanja roba na reklamaciju koji su u skladu sa zakonom. Procedura oko slanja reklamacija:

  1. Popuniti obrazac za reklamacije koji se šalje kao dodatak ovom obavestenju. Preuzmi obrazac
  2. Trošak slanja reklamacije ide na rašun KUPCA, osim u slučajevima kada naše dostavno vozilo Vama isporučuje robu kada možete predati reklamaciju vozaču uz propratnu dokumentaciju.
  3. Odgovor o statusu reklamacije biće poslat u roku od 8 dana
  4. Ukoliko reklamacija bude uvazena trošak dostave reklamacije kupcu snosi Libela hmb, a trošak slanja reklamacije koji je platio kupac refundira se putem knjiznog odobrenja pod uslovom da je reklamacija poslata brzom postom Bex.

Napomena: Artikli koji nisu kompletni nece biti uzeti u razmatranje, kao ni hidraulicni automati za vrata za koje ne budu dostavljene fotografije montiranog automata (prema upustvu koje se dostavlja uz svaki hidraulicni automat).

Za sva Vasa pitanja stojimo na raspolaganju

Srdacan pozdrav

Libela hmb d.o.o. Beograd